کنترل تلویزیون ال جی LG Smart V-1922


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 9 بهمن 1401
بازدید : 277
نویسنده : احمد

کنترل تلویزیون ال جی LG Smart V-1922

lg tvتوان صوتی در این مدل ها از 20 وات شروع شده و تا 60 وات هم در مدل های Z وG قرار داده شده است که تمام این مدل ها از فناوری Dolby Atmos پیروی می کنند. نانوسل فقط مختص شرکت ال جی است و تا به حال هیچ برندی از این تکنولوژی در کیفیت تصاویر خود استفاده نکرده است. استفاده از ذرات نوسل در کیفیت تصویر 4k تصویری زنده را در جلو چشمان شما قرار می دهد و تلویزیون از حالت فورکی معمولی خارج می شود. در بررسی تخصصی تلویزیون ال جی سری نانو باید گفت مدل های Nano95 , Nano99 کیفیت تصویر 8k استفاده شده است که سرعت رفرش 120 هرتز دارد، در حالی که در نانو 75,77,79,80,84,86,90 این کیفیت تصویر در 4k خلاصه شده است. این اختلاف در واقع از لحاظ رزولوشن عالی است اما باید گفت به لحاظ اینکه هنوز برنامه ها و فیلم های زیادی با کیفیت 8k در دسترس نیستند و ساخته نشده اند. پس برای کسی که قصد صرف هزینه بالا در قبال تلویزیون ندارد خیلی گزینه مناسبی نیست و کیفیت تصویر 4k به راحتی مشکل را رفع می کند.

3 توضیح چرا داشتن عالی تلویزیون ال جی آیا نیست کافی

lg tvتلویزیون اسمارت ال جی دارای جستجوی صوتی Google Assistant و دستیارهای صوتی Alexa و Amazon میباشد و قابلیت مدیریت و کنترل تلویزیون و دیگر لوازم خانگی هوشمند متصل به تلویزیون را از طریق فرمانهای صوتی دارد. شما میتوانید حتی از راه دور و زمانی که در خانه نیستید از طریق WIFI و اتصال گوشی همراه هوشمند به تلویزیون به کنترل و مدیریت لوازم خانگی هوشمند خود بپردازید. تلویزیون ال جی 55UP7500 مجهز به دو پورت ورودی HDMI با استاندارد HDMI2.0 و یک پورت ورودی USB، پورت اترنت یا LAN، خروجی صدای دیجیتال اپتیکال، خروجی هدفون، ورودی آنتن RF و کانال برگشت صدای HDMI-ARC, ARC و قابلیت HDMI-CEC بوده و از گیرندههای دیجیتال زمینی DVB-T 2 ، گیرنده دیجیتال کابلی DVB-C، گیرنده دیجیتال ماهوارهای DVB-S2 بوده و شما را از خرید جداگانه آنها بی نیاز میکند. این تلویزیون فوقالعاده دارای درگاههای ارتباطی مانند WIFI و بلوتوث بوده و اتصال به گوشی همراه هوشمند و سیستم صوتی خانگی یا ساندبار را از طریق بلوتوث و اتصال به اینترنت را از طریق وای فای فراهم میکند.

10 اشتباه در تلویزیون ال جی که شما را احمق نشان می‌دهد

بنابراین بهتر است پیش از خرید تلویزیون lg، به اندازه دستگاه و تناسب آن با ابعاد محیط توجه کنید. در این بخش سعی داریم نحوه انتخاب تلویزیون ال جی را از نظر نقش سایز بررسی کنیم . بدون شک دومین عامل مهم و تعیین کننده در خرید تلویزیون، سایز آن می باشد . قانونی که در این زمینه وجود دارد این است که با توجه به بودجه و فضای اتاق، بزرگ ترین تلویزیون ممکن را خریداری نماییم . این قانون چندان هم دور از واقعیت نیست. به عنوان مثال قراردادن تلویزیون ۶۵ اینچی در اتاق ۹متری، چندان عاقلانه به نظر نمی رسد . چنانچه قادر باشید چنین تلویزیونی را در این سایز از اتاق قرار دهید ، در دراز مدت منجر به آسیب به چشمانتان می گردد . لازم به ذکر است ، تلویزیون ۶۵ اینچی با دقت Full HD از۳۰ پیکسل در هر اینچ برخوردار است. به همین دلیل زمانی که نزدیک به تلویزیون نشسته اید ، می توانید پیکسل ها را از هم تشخیص دهید .خاطرنشان می سازیم این موضوع منجر به کم شدن لذت تماشای فیلم یا هر نوع محتوای دیگری می گردد.

نه روش‌ها به سرعت شروع ترفیع تلویزیون ال جی

که یکی از این قابلیت ها این است که دارای ریموت کنترل هوشمند است و با استفاده از این کنترل هوشمند و با داشتن قابلیت Speech to Text می توانید صدا را به متن تبدیل کنید. زیرا این کنترل دارای میکروفون داخلی است بنابراین می توانید به صورت صوتی به جستجو نیز بپردازید. و از دستیاهای صوتی مانند الکسا نیز پشتیبانی می کند. از دیگر قابلیت های هوشمند تلویزیون ۵۵up7670 امکان نصب پلتفرم های پرکاربرد است. مانند پلتفرم های ایرانی فیلمو و نماوا و … و پلتفرم های خارجی مانند یوتیوب و نت فیلیکس است. که با استفاده از قابلیت DIAL می توانید برنامه های ویدئویی یوتیوب و نت فیلیکس موجود بر روی موبایل خود را بر روی تلویزیون پخش کنید بدون اینکه از Chromecast استفاده کرده باشید. و یا اینکه با استفاده از Music Player موسیقی های دلخواه خود را از داخل تلویزیون پخش کنید. از دیگر ویژگی های هوشمند تلویزیون ال جی up7670 این است که می تواند برنامه ها را ضبط کند.

چه کسی دیگری می خواهد راز پشت تلویزیون ال جی را بداند؟

کمپانی الجی در تلویزیونهای سری 7 خود در نمایشگاه CES2021 از نسخه ششم سیستمعامل WebOS استفاده کرد. این سیستمعامل سریع و قدرتمند و بسیار کاراست و همراه با ریموت جادویی به بازار عرضه شده است که دارای دکمههای بیشتری برای دسترسی راحتتر به سرویسهای مختلف میباشد و همچنین از دستیار صوتی گوگل و الکسا پشتیبانی میکند. و LG Channels وجود دارد. ویژگی Magic Tap با پشتیبانی از NFC به شما امکان میدهد تصاویر و فیلمها را از تلفن همراهتان به تلویزیون منتقل کنید. در مجموع تلویزیون ال جی 55UP7700 یک محصول پیشرفته و زیبا است که امکانات فراوانی مانند تبدیل متن به گفتار، شناسایی صدای هوشمند، دستیار صوتی، داشبورد خانگی، دسترسی به اینترنت و… را در برمیگیرد؛ بنابراین اگر به دنبال محصولی هستید که نیازهای شما را به طور کامل پوشش دهد، این محصول یک انتخاب جذاب برای شماست. برای اطلاعات بیشتر و خرید این حصول با کارشناسان فروش سایت بانهمرز تماس حاصل فرمایید.

تلویزیون ال جی 50UP8100 از ال ای دی های هوشمند این برند است که در سال 2021 تولید و روانه بازار شده است. برخی از کاربران امروزی که در خانه های کوچک آپارتمانی زندگی می کنند به شدت در جستجوی تلویزیون های جمع و جور با ابعاد نسبتاً کوچک هستند. برعکس آن ها، افرادی که در خانه های لاکچری بزرگ زندگی می کنند و همچنین صاحبان تالارهای پذیرایی بیشتر مایل به خرید تلویزیون هایی با صفحه نمایش بزرگ هستند. تلویزیون سری 8 ال جی مدل 2021 در 5 سایز مختلف ساخته شده است تا برای نیازهای هر محیطی پاسخگو باشد. تلویزیون 50UP8100 که کوچک ترین اندازه را در بین بقیه دارد، برای اتاق هایی با اندازه ی متوسط می تواند استفاده شود. تلویزیون های ال جی 55UP8100 و 65UP8100 برای هال های پذیرایی بزرگ می توانند مناسب باشند. در تالارهای عروسی، رستوران و هتل ها، اتاق سمینار سازمان ها و شرکت های مختلف که طبیعتاً بسیار بزرگ و وسیع هستند، بهتر است از تلویزیون های ال جی 70UP8100 یا 75UP8100 استفاده شود.

راه های بسیار آسان برای مدیریت تلویزیون ال جی اضافی

تلویزیون ال جی UP7800 با کیفیت تصویر مطلوب و امکانات اسمارت گسترده ضمن جلب توجه کاربران مشکل پسند روانه بازار شده است. همانطور که میدانید امروزه خرید یک تلویزیون پیشرفته با امکانات ایده آل بسیار دشوار شده است به ویژه که تنوع بالایی از این محصول در بازار دیده میشود. در اولین قدم خرید تلویزیون باید به سمت یک برند معتبر و شناخته شده بروید تا از نظر کیفیت ساخت اطمینان خاطر باشید، بنابراین برند ال جی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این تلویزیون که به تازگی عرضه شده است بر اساس متدهای طراحی نوین و کیفیت ساخت عالی طراحی شده است تا بهترین گزینه برای ارائه عمکلرد طولانی مدت باشد. کیفیت تصویر مطلوب از فاکتورهای اصلی یک تلویزیون ایده آل میباشد که نقش مهمی در تعیین ارزش خرید آن دارد. برای این محصول رزولوشن 3840×2160 پیسکل در نظر گرفته شده است که امکان نمایش محتوا با کیفیت 4K را فراهم ساخته است. ال جی برای اینکه نمایش تصاویر را در کیفیت مطلوب مطلوب با وضوح بالا ارمغان سازد، به پشتیبانی از پردازشگر Quad Core Processor 4K پرداخته است، بنابراین امکان مشاهده جزئیات دقیق برای شما میسر سده است.

 

با خرید تلویزیون ال ای دی LG بانه از امکانات و برنامه های آن بهرمند شوید. تلویزیونهای WebOS که با کنترل جادویی الجی عرضه میشوند، دارای کنترل صوتی هستند. سازنده در سال 2021 ریموت را دوباره طراحی کرد، اما عملکردی مشابه سال های گذشته دارد. تلویزیون ال جی از سال 2018،WebOS 4.0 یک پردازنده کنترل صوتی جدید با هوش مصنوعی ThinQ اضافه کرد. می تواند بازیگران را شناسایی کند، امتیازات ورزشی را جستجو کند و حتی تصاویر را در سرویس ابری مورد علاقه شما بر اساس کلمات کلیدی پیدا کند. همچنین می تواند با بسیاری از دستگاه های متصل به خانه هوشمند از جمله چراغ ها و ترموستات ها ارتباط برقرار کند. تلویزیونهای جدید الجی همچنین میتوانند با دستیارهای شخصی Google Home یا Amazon Alexa تعامل داشته باشند. کنترل جادویی الجی که در مدلهای سطح بالاتر یافت میشود، عملکرد نقطه و کلیک را با حرکت کنترل میکند که پیمایش منوها را بسیار ساده تر میکند.

تلویزیون ال جی UP7500 محصولی با کیفیت ضمن نمایش محتوای فوق العاده در سال 2021 پا به عرصه رقابتی گذاشته است. البته باید گفت که با تهیه یک ساندبار مناسب میتوانید تجربه شنیداری بهتری را برای خود رقم بزیند. تجربه استفاده از برنامههای متنوع و پر کاربرد را در کنار سیستم عامل جذاب Webos داشته باشید و از اربط کاربری ساده آن لذت ببرید. امکان جستجوی صوتی توسط دستیار Alexa، Amazon و Google Assistant برای شما میسر شده است. از طریق وای فای به اینترنت متصل شویید و تجربه دنبال محتوای دلخواه خود را به صورت آنلاین داشته باشید. با آپدیت سیستم عامل نمایشگرهای ال جی 2021 می توانید به زبان فارسی دسترسی پیدا کنید. تلویزیون 55 اینچ ال جی UP7500 دارای صفحه نمایش تخت LED با سایز 55 اینچ بوده و از طراحی بسیار شیک و زیبا با رنگ سیاه عامه پسند و حاشیههای نقرهای و پایههای هشتی شکل مشکی برخوردار میباشد.

چگونه تلویزیون ال جی درست کنیم

lg tvدر مرحله بعد از شما خواسته می شود دستگاه ها را وصل کنید. اگر دستگاههایی مانند Roku box، Apple TV یا کنسول بازی مانند PlayStation 4 را وصل کرده و روشن کنید، تلویزیون بعداً در مراحل راهاندازی بطور خودکار ورودیهای مناسب را تشخیص میدهد. این یکی از حیاتی ترین تنظیمات، ایجاد اتصال به اینترنت است. تلویزیون الجی از این اتصال برای بروزرسانی نرمافزار، افزودن برنامهها و اتصال به سرویسهای پخش مانند نتفلیکس و یوتیوب استفاده میکند. خوشبختانه، برای اتصال Wi-Fi در تلویزیون ال جی نیازی به دانستن چیزهای زیادی ندارید. لیستی از شبکه های موجود که می بیند به شما نمایش داده می شود. به سادگی شبکه Wi-Fi مورد نظر خود را از لیست انتخاب کنید و پس از درخواست، رمز عبور را وارد کنید. اگر شبکه خود را با پخش نکردن SSID آن ایمن کرده اید، یک گزینه شبکه پنهان در انتهای لیست شبکه های موجود وجود دارد. آن گزینه را انتخاب کنید تا به صورت دستی نام شبکه وای فای و سپس رمز عبور خود را وارد کنید.

خرید Lg Tv

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با تلویزیون چه سایزی خوبه وب سایت خود باشید.





:: موضوعات مرتبط: تلویزیون , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








وبلاگ تخصصی آموزشی و تکنولوژی به دنیای آموزش خوش آمدید... هر آنچه را که میخواهید اینجا یاد بگیرید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشقانه ها و آدرس delbaraneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com